Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför kommer det in massor med mail i Kundo Mail?

Det kommer in massor av mail från samma användare, det ser ut som om mailen bara innehåller automatiska svar. Hur kan vi göra för att lösa problemet?

Kommentarer

  • Problemet beror troligtvis på att det blivit en loop mellan mottagningsbekräftelsen i Kundo Mail och ett automatiskt svar hos användaren.

    För att lösa problemet behöver du lägga till ett undantag för den e-post address som orsakar problemet.

    Du lägger till ett undantag genom att gå till insällningssidan för mailboxen. När du kommit in på inställningssidan väljer du Mottagningsbekräftelse och ärendenummer. Längst ner på den sidan finns rubriken Undantag och där finns det möjlighet att lägga till undantag för addresser dit det inte ska skickas mottagningsbekräftelser.

    Om det skapats ett stort antal mail i Kundo Mail som behöver rensas så kan det vara smidigt att använda funktionen "Hantera flera" uppe i högra hörnet i mail-listan. Då får du möjlighet att markera flera mail och ta bort dem samtidigt.

    Mattias Lundberg Utveckling & support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy