Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Spam

hej!

vi får in spam till oss fast vi har markerat det som spam tidigare.
mejlet är ikryssat som spam, men det kommer iallafall till våran box!
Crille Neanro Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Crille

    I Kundo Mail har vi ett automatiskt spamfilter och ett funktion för att upptäcka mail från avsändare som tidigare skickat spam. Spamfiltret är dock inte heltäckande, och det kan hända att sådant vi tror är mail ändå är mail som ska hanteras. Vi tar därför inte bort mailen helt utan markerar dem bara som spam, vilket nu visas med att det står (spam) vid ämnesraden i dashboarden.

    Framåt våren planerar vi att bygga en bättre hantering av spam, som bland annat väntas innebära en skräppostkorg så att all spam inte hamnar i ert vanliga flöde.

    Tills dess rekommenderar vi att man skapar ett sparat filter i dashboarden, där man kan välja att filtrera ut så att man inte ser spam-inlägg. Välj i så fall "Filtera" högst upp i dashboarden, välj "Spam" i listan och sedan om du vill se spam eller icke-spam. Man kan sedan välja "Spara filter" så finns det kvar i menyn till vänster för enkel access.
    Alvin Lindstam

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.