Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Lyssnare uppfattar Kundos aviseringar som e-post

Mer än en gång har det hänt att lyssnare inte lyckas svara för att de tror att de har fått e-post från oss ... Går det att förtydliga att de behöver gå till "forumet på webben" för att svara?

Det är ju endast de lyssnare som till slut lyckats förstå att det är webben som gäller som vi ens märker har haft problemet, så många intressanta dialoger kanske aldrig utvecklats för att lyssnare inte förstått hur de ska göra?

Här är två exempel från de senaste dagarna:
https://kundo.se/org/sverigesradio/d/p3-dok-undran/
https://kundo.se/org/sverigesradio/d/spela-fran-30-dagarsakivet-via-wifi-till-min-inter/

Hoppas att detta går att förbättra!
Annika Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.