Kontaktvägar i Knowledge
Nu finns det äntligen möjlighet att lägga in kontaktvägar i Kundo Knowledge. Kontaktvägar gör det enkelt att använda Knowledge som ett första steg när användaren försöker hjälpa sig själv, när personen inte hittar vad den söker så är det enkelt att kontakta er.
Kontaktvägar visas längst ner i guider, alltid eller efter att användaren röstat att guiden löser problemet (exemplet visar kontaktvägar till telefon, chatt och mail efter att användaren tryckt tumme-ner):
Det går att skapa kontaktvägar som hjälper användaren att hitta följande platser:
- Kundo Forum
- Mail (via mailformulär eller direkt genom användarens E-post-program)
- Kundo Chatt
- Telefon
För att komma igång med kontaktvägar behöver du:
- Lägga till nya kontaktvägar, detta görs från inställningarna för kunskapsbanken
- Koppla kontaktvägar till kategorier, detta görs från inställningssidan för respektive kategori
Följ inlägget
1
följare
Borttagen kommentar