inloggning

Mailade om nytt lösenord men får inget mail om att logga in igen och skriva in nytt lösenord. LIgger inte i skräpmailen.
Maria Hamrén Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Det låter som att något kan ha gått fel.
    Skulle du kunna testa att gå till https://kundo.se/password/reset/ och testa igen?
    Skriv gärna ner tidpunkt när du gjorde det så kikar vi i loggarna om något går fel.

    Vänliga hälsningar,
    Sandro
    Sandro Bizzarri Support
  • Hej, nu har jag testat igen. Inget mail i sikte 😀

    Maria Hamrén
  • Hej Maria!

    Nu har jag hittat felet!

    Det ser ut som att vi har skickat ut ett aktiveringsmail till din e-postadress. Du måste gå igenom aktiverings-processen innan det går att skicka ett återställningsmail.

    Om du söker i din mailklient efter texten "Välkommen som redaktör på Kundo", så borde du hitta mailet - återkom om du inte gör det så får vi skicka ett nytt. Följ annars processen så bör du kunna sätta ett eget lösenord!


    Sandro Bizzarri Support
  • Hej
    Hittade mailet men där stod inget om att man ska fortsätta någon process. kunde däremot logga in

    Maria Hamrén
  • Hej Maria!

    Ursäkta allt krångel. Nu ser det ut som att vi har fått iväg ett återställningsmail till dig!

    Kolla ifall det ligger i din inkorg! Återkom annars så försöker vi ytterligare en gång!
    Sandro Bizzarri Support
  • Hej igen
    Nu skrev jag inte nytt lösenord och den sa att den ändrats, men kan inte logga in ändå! Konstigt!

    Skickade igen att jag glömt lösenordet, men får inget återställningsmail.

    /Maria
    Maria Hamrén
  • Fick mail om att inloggningen misslyckats.

    /Maria
    Maria Hamrén
  • Hej Maria!

    Skulle du kunna ringa upp mig på 070 418 9110? Jag tror vi kommer snabbare framåt om vi tar detta över telefon!
    Sandro Bizzarri Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.