Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Kundo Mail: Hur många mail kan man skicka utan att det räknas som spam?

Hej!
Hur många mail kan en medlem skicka till vår inbox per dag utan att det ska betraktas som spam? Kan det vara så att vi vid något tillfälle markerat ett mail som spam från en medlem och det ligger sedan kvar?

Vi har en medlem som säger att hon fått ett felmeddelande när hon försöker maila oss där de står att mailet betraktas som spam.

MVH
Johanna

Johanna Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Johanna

    Vi på Kundo blockerar inte spam-mail, så det låter osannolikt att det kommer från oss. Vi har heller ingen begränsning i hur många mail som en viss avsändare kan skicka.

    När en användare skickar e-post till en Kundo Mail-adress går mailet inte direkt till oss. Eftersom det skickas till en adress på er domän, skickas det till den mailserver som gäller för er domän. Den skickar sedan vidare mailet till vår mailserver om det ska till en Kundo Mail-inkorg. Sannolikt har det här skett någon gång i den kedjan, att det är er mailserver som spam-markerat mailet redan innan det nått oss.

    Jag skulle kolla med er IT-support, och där inkludera så mycket detaljer som mycket om avsändaren och felmeddelandet hen fick.

    Ni är såklart också välkomna att skicka dessa detaljer till oss, så kontrollerar vi vad som kommit in.

    Alvin Lindstam Utveckling & support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy