Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Förslag på funktion

Hej,

Jag önskar att man skulle kunna flytta en kommentar till ett annat inlägg, alltså inte göra det till ett eget utan lägga in den i en annan befintlig tråd. T ex. Vi har en tråd om önskemål att öppna ny anläggning i Liljeholmen, någon skriver en kommentar på detta inlägg att det vore trevligt med en anläggning i Älvsjö. Vi har då redan en tråd om önskemål om anläggning i Älvsjö, då vill jag kunna flytta kommentaren till det inlägget istället.

Tove, F&S Stockholm Medlemsservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ett bra förslag. Vi har hört den ett par gånger, och anledningen till att vi inte har priotierat den är att det blir ett ganska avancerat gränssnitt (man behöver förmodligen kunna söka efter inlägget att flytta kommentaren till), och att det ändå i det stora hela är något som behövs relativt sällan. Jag förstår dock behovet.

    Så kort sagt så antecknar jag ert önskemål, och återkopplar här när vi kommer dit. Tack för feedback!
    Emil Stenström Produktansvarig
  • Hej!

    Vi skulle ha användning för det här nästan dagligen 😀

    Håller tummarna för att det kommer!

    Mvh
    Cristin, Skandia
  • Detta skulle vi också behöva!
    Anna, Fastighetsbyrån
  • Hej - vi får många "bra" frågor som andra skulle ha nytta av på själva mailen som vi skulle vilja publicera "enkelt " på Forumet. Går det att göra.?

    Sedan är det lite tvärt om att vissa använder forumet som en mail, och där vill man ju inte att det skall vara "publikt"
    Tycker er retorik på knappar och funktion skulle vara lite tydligare än "arkivera"  (för som jag har förstått är det så man skall göra - eller )
    / Mattias
    Apotek365 - Mattias
  • Hej Mattias!

    Bra fråga! Det finns tyvärr inget enkelt sätt just nu att bryta ut en fråga från ett e-postmeddelande till en fråga i forumet. Däremot kan ni som redaktörer skapa egna frågor i forumet där ni anger frågan i rubriken och svaret till frågan i texten. Det är många av våra användare som gör så.

    Angående din andra fundering så rekommenderar vi generellt att våra kunder arkiverar frågor som inte är av allmänt intresse. Har du/ni fler funderingar på hur ni bäst använder forumet och de andra verktygen från Kundo kan er tilldelade Success Manager (som ni når genom att maila success@kundo.se) besvara alla funderingar ni har. Jag ska ta vidare dina åsikter om användarupplevelsen till resten av teamet så får vi se vad vi kan göra åt det.

    Ha en härlig dag!

    Vänliga hälsningar,
    Gustav Jonegård Utveckling & support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.