Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Bifogade filer kommer ej med när kunden skickar ett privat inlägg

Hej på er!
Vi har upplevt problem med att våra kunder ej kan bifoga filer direkt när de skickar ett privat inlägg via forumet. De följer inte med i inlägget och de måste skicka igen genom att svara på något av vårt mail.
Vi testade även att göra detta själva och filen kom inte med i mailet.
Återkom om ni behöver exempel.

Hoppas ni kan hjälpa oss snarast.
hälsningar,

Johanna Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Det var inte bra! Vi kikar på det och återkommer när vi har mer info. Tack för att ni rapporterar detta till oss!

    bästa hälsningar,

    Jonatan Larsson Operativ chef
  • Hej!
    Hur går det med denna? Har ni hittat vad felet beror på? behöver få detta löst då de är vår enda kontaktväg för att bifoga filer.

    Hälsningar,
    Johanna

    Johanna
  • Hej Johanna!

    Jag ber om ursäkt för sen återkoppling! Nu är felet åtgärdat så att bifogade filer även finns med i privata inlägg.
    På sikt så tänker vi att filerna blir bifogade som attachments i själva mailet, men just nu så kommer de med som länkar. Hoppas att det löser problemen ni haft runt detta.

    Tack för att ni hittade felet och trevlig helg!

    Jonatan Larsson Operativ chef
  • Hej!
    Tack för detta:)
    Ha en fin dag!

    Johanna
  • Hej

    Just nu verkar det vara tvärt om. När vi har skickat ett mail till en kund (med hotmail eller gmail ex) och de sedan försöker svara på det mailet med bifogade bilder så går det inte att skicka enligt kunden. Sen så skriver de ett nytt mail och bifogar bilder, till samma adress, och då går det.

    MvH/Desireé
    Desireé Alexandersson
  • Hej!

    Detta låter inte bra!

    Jag är dock inte säker på att jag förstår hur du menar. Jag har provat att skicka ett mail från Kundo Mail till min privata mailadress med en bifogad bild. Den kommer fram som den ska. När jag svarar på det mailet från min privata adress och bifogar en bild kommer den fram till Kundo Mail som den ska. Är det detta flöde som inte fungerar för dig? Vet du något mer om vad som händer när de försöker svara? Om de får något felmeddelande? Eller kommer det bara inte fram?

    Med vänliga hälsningar
    Patrik Stenmark Utveckling & support
  • Hej Patrik,

    Jag har bett kunden skicka det till oss. Jag vet så långt att de hade fått ett autosvar med ett felmeddelande. Återkommer om de besvarar min förfrågan.

    MvH/Desireé


    Desireé

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy