Besvarat, tilldelat mejl

Hej, när jag har besvarat ett tilldelat mejl och sen klickar i "kräver ej svar" för att markera det som klart så ser jag inte på något sett att ärendet är klart.
Jag arbetar bara i kategorin tilldelade mejl. Listan blir lång.
Kan man ha en annan färg på dom som är klarmarkerade? Kan jag filtrera så att jag bara ser mejl som inte är klarmarkerade

Kommentarer

  • Hej Petra,

    Jag förstår att det konstigt att se en blandad lista med både de som är "klara" och de som man fortfarande behöver jobba vidare med.

    Jag vet att folk jobbar på lite olika sätt beroende på. Här kommer några idéer på hur du skulle kunna jobba.
    • En sak du skulle kunna göra är att avmarkera dig som tilldelad efter att ärendet är hanterat. Då kan du använda listan av inlägg som är tilldelade till dig för att se vad som behöver jobbas på just nu.
    • Ett annat alternativ är att hitta på en egen tagg för ärenden som inte är klara. Genom filter i dashboarden, kan du skapa en lista med alla inlägg som är tilldelade till dig, och taggade med din egen tagg. När ett ärende är klart så tar du helt enkelt bort taggen, och den försvinner ur listan.
    Får jag föreslå att ni stämmer av med er Customer Success Manager hos oss?
    Emil Stenström Produktansvarig

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.