Avvikande öppettider

Hej,

Jag undrar hur vi bäst hanterar avvikande öppettider; exempelvis under påsken där ärenden får märklig statistik då både fredag och måndag gick bort som ledig. De ärenden som kommer in under fredag hinner samla på sig mycket svarstid när det egentligen inte ens gått en sekund.
Finns det något sätt att hantera dessa och om så önskar jag möjligheten att kunna hantera avvikelserna manuellt då vi alla säkert har olika önskemål om hur avvikelsen ska hanteras.

Kommentarer

  • Hej Lars-Emil!

    Vi på Kundo kan i efterhand justera era svarstider! Vill man göra en efterhandsjustering på sina öppettider kan man skicka ett mail till support@kundo.se med datumen och vilka öppettider man hade under tiden, så rättar vi till svarstiderna.

    Vi förstår att det hade varit användbart att kunna göra detta själva, men vi har tyvärr inte funktionalitet på plats för att kunna göra detta i dagsläget.

    Jag tar med detta som ett önskemål internt till vår produktansvarige åt er!
    Sandro Bizzarri Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.