Till senaste kommentaren

Anmält inlägg ligger kvar i dashboarden

Hej!

En kund anmälde sitt eget inlägg precis efter publicering då han insåg att han skrivit personliga uppgifter där. En av våra redaktörer tog bort inlägget men ändå ligger själva anmälan kvar i dashboarden. Hon som tog bort det är osäker på vad hon gjorde med anmälan - om hon inte gjorde något (fast det kanske man måste för att komma vidare?) och tog bort inlägget direkt eller om hon gjorde ett val på anmälan och därefter tog bort inlägget.

Hursom ligger anmälan som sagt kvar och när man klickar på den kommer man till "Inlägget är borttaget". Vi skulle alltså behöva hjälp med att få bort anmälan.

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för rapporten! Normalt sett skall anmälningarna försvinna direkt efter att ni tagit bort inlägget de avser, så detta verkar vara en bugg på Kundos sida. Så skall det förstås inte vara, så jag skriver upp att vi skall fixa det. Jag har även tagit bort den felande rapporten från er dashboard.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Dan Strokirk Utveckling & support
  • Strålande! Tack för som alltid, snabb och bra återkoppling.

    Ha en fortsatt fin dag du med 😀
    Anna

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.